marți, 29 ianuarie 2008

vreau sa vad in viitor

ce misto cred ca este sa poti vedea viitorul..sa fii apt de a-l schimba daca nu iti convine..e un paradox..bla bla..iar o dau in filosofie..si nu intereseaza pe nimeni...si totusi eu vreau sa vad cum voi fi peste 10 ani, sunt tare curioasa cum voi gandi atunci interesandu-ma mai mult decat ce voi fi si act voi castiga. vreau sa ma vad pe mine..sa se intample totul ca in filme si sa aiba viata mea un happy-end..sau am rog fiecare secventa din viata mea un happy -end nu numai viata in sine. si iar o dau in filosofie...sau ma rog..peudo-filosofie..cine sunt eu ca sa afc filosofie [8-]. probabil ca vorbeste frica din mine, teama de a esua pe un oarecare plan cariera , iubire, familie, maturizare..si altele, dar probabil k asta ni se intampla tuturor si nu odata ..de nenumarate ori la fiecare "hop" intalnit.

Sincer..astept cu nerabdare sa inceapa aceasta "viata noua" de student..sa fiu libera, sa fac ce vreau, sa nu ii pese nimanui daca am ajuns acasa la 12 sau la 3. Are totusi si tipul asta de viata dezavantajele sale...nu vreau sa le vad acum pentru ca la urma urmei sunt o adolescenta cu anumite parti ale creierului inhibate si am curajul sa afc mai multe decat ar face un adult [discovery-ul asta :))]

Un comentariu:

Bianca spunea...

cred ca toti isi doresc sa aiba abilitatea de a vedea in viitor...si eu imi doresc si toata lumea, dar...asa cum am citit intr-o carte..viitorul atunci cand avem posibilitatea de a-l ghici, de a-l sti dinainte, este un viitor care a fost scris sa fie schimbat...restul tine de imprevizibil..;)) in ceea ce priveste frica de noua viata...o sa te descurci.:)