sâmbătă, 12 ianuarie 2008

Uite stau si ascult o melodie...o melodie de care imi amintesc periodic si apoi uit de ea. E una adusa intr-o zi la ascoala de un prof de franceza "Michelle". Desi melodia este in franceza este una dintre putinele care imi face placere sa le ascult..mi se pare ..elegant. Si totusi ritmul relativ lent al ei ma face sa ma gandesc la mine la anul asta, la cat ne maturizam sau al cat ne prostim, la cat timp pierdem timp peste acre vom varsa lacrimi la anul daca nu reusim sa ne atingem scopul prestabilit la sfarsit de an 2007. Pierdem vremea cu filme..seriale..stat pe blog, hi5, mess sau pur si simplu hoinarind pe meleagurile binecuvantatei tehnologii..de parca ne-ar folosi la ceva..da..poate...dar cu siguranta daca am folosi acest timp sa dormim ar fi cu mult mai bine. Pe de alta parte imi palce sa pierd vremea..sa nu fac nimic si totusi sa am confortul k cineva imi da bani, mancare, haine si alte porcarii atat de necesare. La anul o sa fie si mai frumos..o sa iti dea altcineva tot de ce ai nevoie..si nici macar nu va trebui sa asculti de ei...o sa imi faca placere sa vad ce a ajuns fiecare la anul :P unde a intrat, inclusiv pe mine :)

Niciun comentariu: