joi, 30 august 2012

end of summer

Si s-a terminat si vara asta. A fost lunga. Lunga si distractiva, frumoasa, extraordinara. INtotdeauna inainte sa inceapa vara ma gandesc...ce scurta e vacanta..va trece atat de repede! nici nu o sa simt ca a fost! 

In fiecare an ma insel amarnic. Iar am petrecut 2 saptamani la mare! 2 saptamani extraordinare care psihic mi-au incarcat bateriile pentru tot anul ce are sa vina. 

Ma simt altfel. Simt ca in mintea mea s-a legat ceva, s-a facut o conexiune ce inainte nu exista. O conexiune ce de mult era asteptata. Nici in momentul de fata nu o pot sublinia nici macar cu o linie fina de creion, dar stiu ca exista si asta imi ofera un confort mental nemaintalnit.

Cand am coborat din nou pe peronul garii din Onesti mama mi-a spus : "arati altfel..arati mai bine!" si asta nu pentru ca m-am transformat eu in fotomodel in doua saptamani :)))) evident! E vorba de click-ul despre care vorbeam. 

Am cunoscut o multime de oameni noi, oameni de la care ai ce invata, am legat prietenii si am intarit altele. Sper ca fiecare persoana sa fi realizat lucrul asta vara aceasta si sa se simta la fel de impacata cu sine cum ma simt eu acum. Este un sentiment extraordinar.

Cred ca BSMA-ul are un anume efect asupra mea. In fiecare an imi schimba putin filtrul prin care privesc eu lumea din jurul meu. In fiecare an se imbunatateste. De fiecare data cred ca nu se mai poate "upgrada" si de fiecare data raman surprinsa de rezultat.

Am invatat vara asta ca lucrurile nu sunt niciodata, dar niciodata albe sau negre. Inca odata m-am convins ca nuantele de gri sunt infinite si ca este o arta in a le grupa in functie de un anume criteriu. M-am convins inca odata ca a-ti pastra propria viziune este gresit si nu inseamna ca daca o pastrezi iti pastrezi coloana vertebrala. Un om destept poate sa accepte si alte pareri, le poate analiza si discerne daca acestea sunt superioare parerilor sale de pana atunci.

Vorba unuia din profesorii mei : " In fiecare zi trebuie sa invatati ceva ." ( Prof. Dr. Nanea)

2 comentarii:

Anonim spunea...

...]

Anonim spunea...

Nu mai apare. Am vrut sa iti dau un sfat de promovare, din postura de fost blogar :p
Daca vrei sa te citeasca lumea, intra pe bloguri mai mari si lasa comentarii la postari. La website, iti treci adresa blogului tau. De exemplu, poti intra pe www.arhiblog.ro . Este fain facut si are 6-7 mii de ünici"zilnic. Din astia, macar cateva sute tot atragi spre blogul tau.