duminică, 3 iunie 2012

Post-iubire



Zac întins pe podea
Și în brațele mele
Iubirea noastră moartă.
Și-a dat sufletul ieri
După ce ai trântit
Ușa în urma ta.
Mă uit la trupul ei inert,
Nu știu dac-am să pot să iert.

Ai sărit cu un cuțit,
Ea s-a pus între noi
Și așa a murit.
Dacă ea n-ar fi fost
Chiar în suflet, adânc,
M-ai fi nimerit.
Și trupul ei atârnă cald,
Iar eu nu par să știu ce fac.

Am mers zi și noapte
Cu iubirea în brațe
Și am îngropat-o
Atât de departe,
N-o s-o găsești.

A fost un doliu greu,
Rana de la cuțit
S-a închis incet...
Ba chiar m-am amăgit
Cu amintirea ta
Într-un mod ideal...

Dar nu pot să uit ultima ei suflare și ochii mari
Și noaptea când singur, doar eu și-un câine, am pus-o-n pământ...

Am mers zi și noapte
Cu iubirea-n brațe,
Fără vreo slujbă
Am îngropat-o,
N-o s-o găsești.

Eu nu pot și nu vreau să mor din iubire, ești parte din mine, te-ngrop și pe tine,
o altă femeie va scoate cuțitul pe care cândva l-ai înfipt fără milă
si poate tot ea-l va înfige înc-o dată, ce dacă, iubirea e moartă,
dar viața trăiește și viata va naște o altă iubire și-o altă iubire mă naște pe mine
ca să găsesc ...o altă iubire...
Am mers zi și noapte ca să găsesc...

Există iubire,
Altfel n-am supraviețui
După iubire,
N-am rezista

Iubirea când moare,
Crezi că totul s-a terminat,
Dar viața câștigă,
Vei mai iubi.

Niciun comentariu: