luni, 28 mai 2012

Dr. Gherasim

Pe cine am vazut eu astazi? deci...pe cine am vazut eu astazi??

Pe dl. doctor Gherasim

In timp ce dezbateam cu colegii niste subiecte extrem de importante pe holurile Spitalului Universitar despre programarea examenelor cineva ne-a oprit. Un domn relativ in varsta..." Cu cine faceti cursul azi?" Toti am ramas blocati. L-am recunoscut. El era. 

Este extrem de emotionant sa privesti omul care a facut atat de multe in medicina fata in fata. Nu imi mai gaseam cuvintele. Nu stiam cum sa ii raspund..desi intrebarea lui era una foarte simpla si la obiect...M-am blocat.

Cand am invatat dupa cartea lui la Respirator il laudam foarte mult pentru felul in care a reusit sa o scrie si pentru felul in care trata problemele.

Astazi ma simt ca si cum am castigat ceva extraordinar! :D

Niciun comentariu: