luni, 5 septembrie 2011

Vara

Ce inseamna sa te cunosti pe tine?
Cred ca am dibuit eu raspunsul la intrebarea asta...nu inseamna nimic!
De mult incerc sa imi pregatesc un "speeach" pentru momentul in care voi fi intrebata "cum te-ai descrie in x cuvinte?". Am avut cateva variante. Problema majora era ca variantele se schimbau radical de la o zi la alta. Dupa ce observi ca se intampla asta incepi sa iti pui intrebari...de ce pana la varsta asta nu imi cunosc coloana vertebrala? I'm dammaged. Nu! Circumstantele dicteaza de cele mai multe ori reactiile in anumite situatii fixe. Ele sunt cele mai importante. O modificare a lor chiar si cu 1% poate schimba o reactie la 180 de grade. Este foarte ciudat.
Vara aceasta se anunta monotona...Spre surprinderea mea s-a dovedit una frumoasa.

Am fost 2 saptamani la mare!!

Mai bine de atat se poate?:)) Evident ca da! 3 saptamani ar fi ideal...de fapt mint. Toata vara ar fi ideal. Iar mint! Daca as trai la mare ar fi ideal! Gata! Asta e concluzia finala. Inca nu am renuntat la ideea de a-mi construi/cumpara o casa pe plaja.
Noua destinatie? Spania. Trebuie sa ma apuc de invatat spaniola.

Niciun comentariu: