miercuri, 5 mai 2010

este un loc in bucuresti ...

Este un loc in Bucurresti unde simti ca nu esti in oras si acela se numeste Gradina Botanica. Intrarea este doar 2 lei cu carnetul de student sau elev si poti gusta putin din magia pajistilor, a muntelui, a linistii de la tara etc. Parca pasesti intr-o lume de poveste, unde ceea ce este real pluteste ca aerul cald deasupra noastra lasandu-ne sa ne afundam in lumea visarii. Cum am descoperit eu acest loc? Mergeam intr0o zi de la Eroilor sper Grozavesti pe jos si la un moment dat m-am oprit in fata unei porti inchise. In spatele ei se putea deslusi un peisaj inca virgin. Poate si poarta incuiata i-a sporit aura de mister a "gradinii interzise" , fapgt care m-a determinat sa vreau si eu sa pasesc in taramul povestilor ce mi le citea mama inainte sa adorm.
Nu pot sa spun prea multe, dar ideea e ca trebuie sa o vizitati neaaparatm nu veti regreta ;)

Niciun comentariu: