sâmbătă, 27 decembrie 2008

Vine noul an...

2009..il asteptam cu totii..sa fie mai bun, mai imbelsugat, sa ne aduca mai multe bucurii decat ne-a adus 2008, sa fim mai fericiti s.a.m.d. Intradevar, acum ca ma gandesc..2008 a fost un an chiar bun..si plin. Stateam azi si ma gandeam..cand a trecut 2008?! Parca acum 2 zile sarbatoream revelionul trecut( revelion de la care am plecat pe la 1 si umatate pentru ca aveam febra 39 :)) ). A fost un an de trecere..cu pregatiri, bac, admitere..muuuulte multe emotii, multe asteptari, multe praguri de pasit. A fost chiar frumos.

Eu imi doresc un an 2009 cel putin la fel de plin ca 2008, bineinteles MAI BUN(pentru ca intotdeauna e loc de mai bine ;)) ). Va doresc si voua un an la fel de bun cum a fost pentru mine 2008, va doresc ...tot ce va doriti voi :D La Multi Ani!

Trecand peste toate dulcegariile care vin "la pachet" cu anul nou..mai raman intrebarile: eu unde fac revelionul? cu cine? cu ce ma imbrac ? cum sa "desenez"? Si ca in fiecare an revelionul iese foarte frumos indiferent unde il faci : acasa, cu prietenii..la munte..LA MARE (chiar..2010 il facem la mare?:D). Ideea e sa fie muulte poze :D Ca sa iti aduci aminte foarte bine de momentele astea. CRed ca v-ati prins ca post-ul asta nu are nici un inceput si nici un sfarsit, dar simt nevoia sa scriu...n-am mai simtit asta de mult si am vrut sa fructific lucrul asta. Desi am cautat un subiect interesant..a fost de prisos. Pana la urma e blogul meu si am voie sa scriu ce vreau pe el :))

In final va mai urez inca odata toate cele bune de anul nou si distractie placuta de anul nou oriunde l-ati face! :P

P.S. Poate

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sa ai un an nou minunat!Multa bafta la examene si in tot ceea ce vrei sa realizezi.Esti si tu in blogroll-ul meu de azi:d