joi, 26 iunie 2008

romana romana si iar romana

trebuie sa scriu. simt nevoia sa scriu..de parca maine situatia nu imi va oferi o astfel de satisfactie..si inca cum..cred ca fara 10 pagini scrise nu plec de acolo :)) si totusi nu inteleg de ce vreau sa scriu atat de mult..poate din cauza faptului ca stiu gradul de pregatire pe acre il am la ora actuala si ma lamentez ca as putea rezolva prin exprimare..de parca al meu corector ar intra aici si ar vedea ca pot sa scriu...numai ca am avut ghinion. Imi vine sa scriu despre Sara pe Deal de Eminescu si sa spun lumii intregi ca aceasta poezie nu este atceva decat emotia adolescentului in preajma unei prime intalniri...si ca nu exista nici un sens ascuns in aceatsa poezie ca nu cauta nimeni nici o muzica a sferelor..nici o armonie cu natura...etc. Desigur, interpretarea e frumoasa, dar eu, ca lector inocent..asta vad, asta aud..asta reusesc sa disting in randurile aceste poezii. Dar nu pica Eminescu. Daca pica Baltagul..rad...rad cu gura pana la urechi pentru ca voi avea imoresia ca nu trebuia sa ma mai duc 4 ani de zile la scoala dat fiind ca Baltagul il stiu si acum pentru ca l-am avut la capacitate. Voi avea un sentiment de inutilitate al scolii...nu ca n-ar fi real, in fine. Si? Daca pica Iona..sunt in stare sa filosofez dimineatza pe tema existentei umane? Nu. Filosofezi cand iti vine sa filosofezi..nu la comanda. La urma urmei bacul asta nu reflecta aproape nimic. Este parerea subiectiva a unor persoane despre felul in care gandeste un elev. Elevul care da bac-ul ar trebui sa stie citate(eu nuj), definitii(nici d'alea), curente (ei..) si multe alte lucruri. :D Deci...cu plantatie inainte mars, bafta maine sa ne auzim cu bine sambata ceaallta la note ;)

Un comentariu:

Bianca spunea...

hai fata ca tu esti desteapta;))) pun pariu ca iei nota mare;))
BAFTA!